Thursday, January 17, 2013

Domain .MY PERCUMA!!



Asiahost berbesar hati ingin memaklumkan bahawa mereka telah menerima lanjutan dari progam yang mereka laksanakan sebelum ini sebanyak 1500 kuata domain yang berakhir dengan .my. kali ini Asiahost akan memberikan lagi 2000 kuata secara PERCUMA kepada mana-mana warga Malaysia yang berumur 18 sehingga 45 tahun terutama kepada blogger di Malaysia.



Untuk maklumat anda, domain .my dijual dipasaran dengan harga RM120.00 dan dalam progam yang dianjurkan oleh 1MYID ini anda hanya perlu membayar yuran tahunan pada tahun ke-2 dan tahun seterusnya RM20.00 sahaja.

Maklumat Penting : domain ini hanya untuk rakyat Malaysia yang berumur 18 – 45 tahun sahaja. Sila isikan nama penuh seperti didalam kad pengenalan. Segala maklumat yang meragukan dan tidak menepati syarat serta tidak padan daripada maklumat dari Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) tidak akan di proses. Proses tempahan akan mengambil masa yang sedikit lama bergantung jumlah pendaftaran. Domain yang didaftar tetap akan diberi secara percuma.

Saya telah dapatkan domain percuma ini dan mendaftarkan atas nama amsama.my, anda bila lagi?
Ini adalah bukti yang saya dapatkan domain amsama.my secara percuma.


Untuk melayari blog ini, anda boleh menggunakan sama ada menggunakan www.amsama.my ataupun amrevolve.blogspot.com.
Apa ditunggu lagi? Dapatkan domain anda sendiri sekarang. Anda boleh cari nama domain yang boleh digunakan di bawah dan jangan lupa masukkan promo kod "belia":

Domain:


Sekian.

No comments:

Post a Comment